Reklamace/SERVIS

Jak postupovat při objednání servisní opravy/reklamace?

Concept malé spotřebiče

V servisním středisku

Využijte naše servisní středisko. Předmět opravy/reklamace je nutné doručit na adresu:

  • Jindřich Valenta - Concept
  • Servisní oddělení
  • Vysokomýtská 1800
  • 565 01 Choceň

Nabízíme možnost svozu vadného výrobku společností PPL. V případě zájmu nás kontaktujte na info@my-concept.cz s uvedením jména, adresy a telefonního čísla (případně data možného svozu). 

Při opravě/reklamaci zboží je nutno zboží řádně očistit, vysavače osadit čistým prachovým sáčkem a bezpečně zabalit tak, aby nedošlo k poškození při přepravě do servisního střediska. Za špatně zabalené zboží nenese servis odpovědnost. K doručení zboží není nutné použít originální obal. K vyřízení opravy dodejte doklad o koupi zboží nebo potvrzený záruční list a popis vytýkané vady. V případě reklamace je nutné uvést také Vaši volbu reklamačního nároku.

Naši servisní technici zajistí opravu zboží v co nejkratší možné době. Opravené zboží je možné převzít osobně na adrese servisního střediska nebo Vám bude odesláno přepravní společností. Pozáruční opravy budou odeslány poštou nebo přepravní společností na dobírku.

Concept velké spotřebiče

Servisní linka: +420 465 471 400
E-mail: servis@my-concept.cz

Po - Pá 7:00 - 17:30

Snaige

Kontaktujte nejbližší servis na Mapa servisů

 

Reklamační formulář ke stažení ZDE