Reklamace/SERVIS

Jak postupovat při objednání servisní opravy/reklamace?

Concept malé spotřebiče

V servisním středisku

Využijte naše servisní středisko. Předmět opravy/reklamace je nutné doručit na adresu:

  • Jindřich Valenta - Concept
  • Servisní oddělení
  • Vysokomýtská 1800
  • 565 01 Choceň

Nabízíme možnost svozu vadného výrobku společností PPL. V případě zájmu nás kontaktujte na info@my-concept.cz nebo +420 465 471 400 s uvedením jména, adresy a telefonního čísla (případně data možného svozu). 

Při opravě/reklamaci zboží je nutno zboží řádně očistit, vysavače osadit čistým prachovým sáčkem a bezpečně zabalit tak, aby nedošlo k poškození při přepravě do servisního střediska. Za špatně zabalené zboží nenese servis odpovědnost. K doručení zboží není nutné použít originální obal. K vyřízení opravy dodejte doklad o koupi zboží nebo potvrzený záruční list a popis vytýkané vady. V případě reklamace je nutné uvést také Vaši volbu reklamačního nároku.

Naši servisní technici zajistí opravu zboží v co nejkratší možné době. Opravené zboží je možné převzít osobně na adrese servisního střediska nebo Vám bude odesláno přepravní společností. Pozáruční opravy budou odeslány poštou nebo přepravní společností na dobírku.

 

Concept velké spotřebiče

 

Servisní linka: +420 465 471 400
E-mail: servis@my-concept.cz

Po - Pá 7:00 - 17:30

 

iRobot

V případě, že váš iRobot nefunguje správně, pořádně si pročtěte manuál a kapitolu "Řešení problému", díky čemuž vyřešíte většinu problémů přímo u vás doma.

Pokud problém s vaším robotickým vysavačem nebo mopem nevyřešíte pomocí manuálu, můžete využít naší nadstandardní službu bezplatného svozu zdarma, se kterou vašeho robota zdarma vyzvedneme, odvezeme k nám, vyřešíme problém a opět zdarma vám robota přivezeme domů.

Objednávka svozu zde

Reklamace a servis

Certus Mercatus s.r.o.,
K Žižkovu 282/9,
190 00 Praha 9

Pondělí - Pátek od 7:30 do 15:30

reklamace@mercatus.cz

tel. 245 001 740

 

 

Snaige

Kontaktujte nejbližší servis na Mapa servisů

 

 

 Cleanmate, HOBOT, Raycop, iClebo, HAYWARD, SteamOne, Helpmation

Adresa servisu:

BLAKAR trading s.r.o.          
Azalková 1272
Jesenice u Prahy
252 42 Horní Jirčany
(Po-Pá 8.00-16.30)

Záruční i pozáruční servis
Tel.: (+420) 774 737 789
Tel.: (+420) 606 839 644
Email: servis@blakar.cz
(Po-Pá 8.00-16.30)

 

Reklamační formulář ke stažení ZDE